Translate

07 aprilie 2022

Fillerina grade 5 plus, pentru buze si pentru ochi- review

    Fillerina este un brand care s-a specializat în producerea de produse dermo-cosmetice ce ar dori sa imite efectul injectabilelor. Sunt destinate zonelor unde ar fi nevoie de umplere sau de volum, iar cu ajutorul diferitelor greutati moleculare de acid hialuronic au dezvoltat grade specifice, de la 3+ la 5+, in functie de pierderea de volum suferita, a texturii si a ridurilor mai mult sau mai putin vizibile. Eu am primit gradul 5+, pentru buze cu reducere serioasa de volum, textura ridata si riduri profunde la nivelul conturului buzelor(varianta pentru buze) si pentru riduri laba-gastei foarte profunde si lasarea serioasa a pleoapelor. 



🌸Fillerina 932 Lips and Mouth este un gel de umplere cu 9 tipuri de molecule de acid hialuronic, 3 tipuri de molecule de colagen și 2 tipuri de molecule de elastina(peptide- Matrifull si hexapeptida), (de aici si 932). Nu contine parfum!
    Are un aplicat-o special cu triplu roll on(vârf cu 3 bile metalice) pentru masaj, care ar  contribui la efectul de umplere, volumizare, redensificare dar si la efectul antirid pentru buze si conturul acestora.
    Contine 7 ml de produs si poate fi consumat în 6 luni de la data deschiderii. 
    Tratamentul ar trebui sa dureze o luna, cu aplicari de mai multe ori pe zi, si trebuie repetat de câteva ori pe an. 

🌸Fillerina 932 Eyes and Eyelids este un gel cu elect de umplere ce contine (la fel ca si varianta pentru buze) 9 tipuri de molecule de acid hialuronic, 3 tipuri de molecule de colagen si 2 tipuri de molecule de elastina. La fel, nu contine parfum! 
Contine 15 ml de produs si poate fi folosit in 6 luni de la data deschiderii. 
    Are un aplicator special cu varf în forma de deget, pentru masaj. Ar contribui si la efectul de netezire a ridurilor din jurul ochilor și se opune lasarii pleoapelor. 
    Se aplica de 2 ori pe zi(pentru a intensifica efectul se aplica chiar si mai des) timp de cel putin o luna, putand fi repetat de cateva ori pe an, o data la 3 luni. 

          Ce impresie mi-au lasat. 

    Fillerina pentru buze este un gel transparent care trebuie masat usor pe buze(aplicatorul ajuta la treaba asta) si intra usor in piele. Apare o senzatie de furnicaturi la nivelul buzelor in timpul aplicarii, dar trece repede. Ramane usor lipicios, dar imediat dupa ce s-a uscat aplicam balsam de buze si disparea senzatia. Capatul aplicatorul trebuie apasat usor, altfel iese cam mult produs. L-am folosit mai mult de o luna, nu am facut pauza. Am aplicat pe buzele curate si uscate, daca aplicam pe umed o lua produsul la sanatoasa in toate directiile. 


          (se pare ca nu a mai ramas produs în tub, desi parea ca mai este un pic) 

    Efectele acestuia pentru mine nu au fost extrem de vizibile, poate și pentru ca l-am folosit doar de 2 ori pe zi, nu de mai multe ori. A avut un foarte usor efect de plump, vizibil doar daca studiam cu atentie buzele, dar mi-a placut ca am folosit mai rar balsamul de buze, deci le-a mentinut mai hidratate. Sa ne intelegem, eu stau cu balsamul de buze în buzunar si aplic de mai multe ori pe zi. În perioada folosirii Fillerina, am folosit balsam de buze de 2-3 ori pe zi, fara sa simt vreun disconfort daca nu aveam nimic pe buze. 


    Fillerina pentru ochi si pleoape este de asemenea sub forma de gel transparent. Aplicam o cantitate mica dimineata si seara pe pielea curata si uscata(la fel ca si cel pentru buze, ca altfel migra în toate directiile), iar dupa ce simțeam ca s-a absorbit(foarte repede de altfel) îmi continuam rutina. 


         (aici a mai scos o picatura) 


    A fost destul de interesant si parca a avut ceva efect pe liniile fine si pe liniile cearcanelor(de langa nas)- pe acestea nu le am prea pronuntate, dar cand ma odihnesc mai putin tind sa devina mai evidente, mai adancite. Cat timp am folosit Fillerina au fost mai netede si mai putin vizibile. 

        Concluzii. 

    Produsele Fillerina sunt interesante, cu siguranta. Depinde si ce asteptari aveti de la ele. Pot inlocui acidul hialuronic injectabil? Nu cred ca au cum. Pot completa si ajuta dupa injectari sau in caz de usoare imperfectiuni? Da, cred ca ajuta in unele cazuri. 


    Ce experiente ati avut cu produsele Fillerina? Ati incercat gradul 5+? ☺️



3 comentarii:

  1. Nu le-am încercat, dar as vrea sa le dau o șansa in viitor! Mulțumesc mult pentru review!! ❤️❤️❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Sa cântărești foarte bine toate aspectele pro și contra, pentru ca au un preț destul de consistent totuși.
      Dacă le încerci, te aștept cu feedback. 🤗

      Ștergere

Feel free to leave a comment! ;)