Translate

03 martie 2012

AVON HAUL C4!

Azi mi-a venit si comanda din campania 4.Vreti sa vedeti ce mi-am luat?Si ce am primit? :)
-deodorant spray On Duty
-apa de toaleta Perfect Strenght(primita pentru un reprezentant inscris in C17)
-apa de toaleta Eternal Magic,30 ml

-doua rujuri Shine Attract: Carresing Coral si Happy Pink

-base coat Revitacool
-lac de unghii Aqua Fantasy
-lac de unghii Blue Escape
-lac de unghii Real Red(primita cadou pentru comandarea celor doua rujuri de mai sus)

-fdt Ideal Flawless nuanta Ivory
-fdt cu minerale nuanta Ivory
-paleta pentru corectarea imperfectiunilor,nuanta Light

-creion retractabil pentru ochi Starry Night Blue
-creion Color Trend nuanta Purple
-creion pentru sprancene nuanta Dark Brown
(culorile nu se vad prea bine)
Va place ce mi-am luat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)