Translate

20 octombrie 2012

AVON HAUL C15...SI UN PIC DE...EU! :)

Buna dragelor! :)

Cred ca in curand o sa ajung rau...adica luna si postarea...:)))
Totusi sper sa nu!

Imi pare rau(din nou) ca postez atat de rar...dar din cauza oboselii se pare ca nici inspiratia nu ma mai loveste! :)))

Noroc cu comenzile mele,ca ma mai ajuta la cate o postare de tip haul...
Dar nici macar astea nu sunt prea productive...o sa vedeti! ;)

Asa ca,in campania 15 mi-am luat:

Balsam multifunctional cu ceara de albine...l-a luat o prietena si mi-a spus ca a fost exceptional,asa ca,vazand si pretul mic,am zis ca trebuie sa-l achizitionez(il voi folosi pe post de balsam de buze)-6,99 lei

De cand lucrez am pielea foarte uscata pe maini...e de inteles:ma spal de foarte multe ori pe maini,sterg praf,pun mana pe baxuri si cartoane(lucrez la un magazin din localitate...sa nu va mirati de ce va scriu aici),asa ca singura mea salvare a fost Tratamentul cu unt de shea de la Planet Spa(il folosesc in fiecare seara,si pielea mea e super hidratata)...iar acum e la oferta cu sosetele pentru hidratare-15,99 lei

Desigur,ca de la cat plastic am spart cu unghiile,trebuiau sa sufere si ele,nu? Asa ca au inceput sa se exfolieze...mi-am luat Tratamentul cu minerale,poate le intaresc-9,99 lei

Balsamul pentru par vopsit il am cam pe terminare,deci era necesar unul nou-9,49 lei
Era din nou oferta la spray-uri,asa ca i-am mai luat unul sotului...de data asta, Infinite Moment,pentru el-10,99 lei

Mi-a mai crescut parul,si parca nu mai merge sa folosesc doar un tub de vopsea,asa ca de data asta mi-am achizitionat doua...dar nu le voi folosi acum,ci mai astept putin si ma voi vopsi inainte de ziua mea... :)))...pretul vopselei-17,99 lei pentru o cutie.

Pentru ca am indeplinit unele conditii,am putut comanda acest colier cu doar 7 lei! Imi place foarte mult! ;)


Si cam atat! :)
Poze cu toata comanda nu mai am,pentru ca pana sa realizez ca nu am facut poza la gramada,produsele erau deja impartite prin mai multe parti... :)))


Desigur ca nu ati mai vazut postari cu machiaj...sa nu credeti ca am uitat de farduri! Nu,nu! M-am machiat bine mersi,o data la doua zile(cand sunt in tura de dupa-amiaza,ca dimineata numai de machiat nu am chef la ora 6)...doar de aparat am uitat! :)))...adica pana sa realizez ca m-am machiat frumusel,era timpul sa plec,si nu mai aveam cand sa fac poze...doar vreo cateva am prins... :)

Sooo...this is me...in caz ca ati uitat cum arat! :P

Si un machiaj simplu si rapid...


Un machiaj care(zic eu) parca imi face ochii mai mari... :)
...si stiu,stiu,nu va luati de sprancenele mele...eram certate in ziua aceea... :)))




Si aici,va rog sa ignorati "monstruletii" din barbie...se pare ca au vrut sa-i faca in ciuda fondului de ten,si sa nu stea acoperiti... :)

Dupa cum vedeti,tusul a cm devenit favorit cand ma machiez,dar il mai combin si cu creioane,ca doar nu am de gand sa le las sa expire... :P


Si cam atat...sper ca inspiratia pentru viitoarea postare sa vina cat mai curand,ca altfel parca vad ca o sa ma parasiti... :)))

Ce v-ati mai luat de la Avon? Sau ce vi se pare tentant?
Dar care machiaj e mai reusit? Am mai capatat putina experienta,sau tot novice am ramas? :))

Va pup cu drag! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)