Translate

22 iulie 2013

REVIEW: BB CREAM ANEW VITALE+ DOUBLE BONUS... :))

Buna dragelor! :)

Azi vreau sa va prezint impresiile mele dupa ce am incercat mostra noului BB Anew Vitale.

Continutul mostrei mi-a ajuns pentru trei aplicari,desi cred ca ar fi putut fi de patru ori,pentru ca nu prea am dozat cum trebuie si am scos un pic cam mult produs din plic...:)

Produsul vine intr-o singura nuanta,universala,adaptabila...desi mi s-a parut ca dupa ce am aplicat BB-ul eram un pic cam alba la fata...:)

Uniformizeaza frumos nuanta tenului,desi are acoperire cam mica. Textura este una usor spumoasa si tenul nu ramane lucios dupa aplicare,desi dupa cateva ore incepe sa luceasca.
Desigur,am si dovezi...:))
Poza "BEFORE" arata o nuanta nu prea uniforma a tenului,plus cateva urme de la cosuri...

Poza "AFTER" arata cum nuanta este uniformizata,si urmele usor ascunse. De aceea mi se pare ca poate fi folosit cu succes si cand nu vrei sa porti machaj coamplet al fetei,ca sa arati mai fresh.



Si lista cu ingrediente,daca intereseaza pe cineva:

Mi se pare un produs destul de bun,pe care eu personal l-as cumpara.


Si acum primul bonus...o sa va arat machiajul purtat cu acest BB. :)
Fara blitz...



Cu blitz...




Siii...bonusul numarul doi: sotul meu a gasit in curte ooo...broasca testoasa! Habar n-am cum a ajuns pe acolo,dar dupa ce am stresat-o un pic cu exclamatii de genul " O TESTOASAAAA! " si am facut pe paparazzo,i-am dat drumul inapoi,ca sigur stia ea unde sa se duca...:)


Ati incercat acest BB? Daca da,ce parere aveti despre el?
Ati vazut pana acum o broasca testoasa in libertate? :)


Sper ca v-a placut machiajul meu! :)

Kiss! :*




11 comentarii:

  1. Cred ca imi voi lua si eu cateva mostre la acest BB si daca voi fi multumita imi voi lua produsul ....eu am BB din gama Solutions Truly Radiant si are si SPF...chiar sunt multumita de el si il recomand...machiajul este superb :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu vreau sa imi cumpar bb cream acum in c11
    sper sa nu fie prea deschis la culoare

    RăspundețiȘtergere
  3. arata bine si bb si machiajul, dar testoasa libera n-am vazut inca pe la noi :)).

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma tenteaza si pe mine BB-ul. :)
    Machiajul imi place foarte mult iar testoasa...e tare vagaboanda. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. am gasit si eu una in curte, se misca foarte repede .
    Inca nu l-am incercat pe cel la avon, am folosit doar BB Cream de la Garnier

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna, esti tare simpatica cum povestesti, cautam un review pentru demachiantul bifazic pe care am citit ca l-ai achizitionat si tu de curand; as fi avut nevoie de o parere acum inainte sa plasez comanda, dar mi-a facut placere sa iti "rasfoiesc" blogul chiar daca inca nu ai postat impresiile despre acest produs.

    In fine, vorba multa saracia omului, pe scurt imi place machiajul, esti o draguta. :)

    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu citesc bloguri de regula, dar am avut nevoie de o parare "profi", cum ai zi tu.:)
    Asa ca mersi pentru feedback, pana la urma nu l-am mai comandat aseara dar o voi face din catalogul urmator, numai bine ca mi-ai raspuns.:) Am ales in schimb lotiunea tonica revigoranta FRESHEST PURE si imi va pride bine cum e uleios.

    Eu pentru demachiere am folosit produse Nivea si Vichy si au fost destul de bune pentru tenul meu, as fi vrut sa folosesc de acum de la Avon daca tot sunt reprezentant dar parca laptele demachiant pare sa lipseasca. L-am gasit doar pe cel pentru 40+ (Ageless Bloom, Solutions)... Am ramas surprinsa.

    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  8. BB-ul cred ca m-ar incanta mult de tot, iar machiajul e frumos rau! Dar... da-mi si mie un sfat ce sa fac sa prasez si eu linii asa drepte si frumoase cu tusul. Eu ma manjesc la ochi si ma fac praf...am consumat jumate din tusul de la ColorTrend numai pe incercari, si bineinteles ca nu mi-a iesit niciodata ceva bun..

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună

    As vrea sa știu dacă înainte de a folosi bb cream mai e nevoie de o crema de zi sau nu?

    Mulțumesc anticipat
    PS super machiaj

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună! Eu am folosit crema de fata întotdeauna, chiar dacă se spunea ca un produs este și hidratant. Dacă îmi aduc bine aminte, acesta nu mi s-a părut extra hidratant, ci doar în limitele normale ale unui produs de machiaj. :)
    Mulțumesc frumos pentru aprecieri, deși nu aveam cine știe ce aptitudini atunci (nu ca acum ar fi mai dezvoltate, dar am mai prins ceva experiență).
    P. S. Vezi ca în campania 5 parca, am văzut BB Cream-ul Anew Vitale la 20 lei, dacă nu ma înșel. Ma tentează și pe mine! :)
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Mulțumesc pentru răspunsul rău. Cu siguranță îl voi cumpara și în campania 5 dar și în campania 4 Pt nu mai am atâta răbdare. Din campania 3 am pus prima comanda după o lunga perioada de aproximativ 8 ani. Îmi lipsesc foarte multe produse.
    BB cream intenționez sa folosesc Pt un machiaj simplu și natural de zi cu zi.
    Îți voi scrie și părerea mea după ce îl folosesc.

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)