22 octombrie 2013

AVON HAUL C15/2013

Buna dragelor! :)


Cu toate ca nu mi-am cumparat mare lucru,am zis sa nu trec peste postarea regulata din fiecare campanie. :)

Asa ca,in aceasta campanie am luat nu mai mult de 5 produse:

Doua creioane Supershock- Raw plum,un mov superb,care a costat 14,99 lei
Si Aqua Pop,turcoaz veritabil,care a fost la reducere-7,99 lei


Pentru sot,un deodorand Perfect Strenght-12,99 lei
Un antiperspirant de la Avon Care-Smooth and gentle-6,99 lei



Si din oferta DEMO,i-am luat sotului o apa de toaleta care imi place mult cum miroase: X-SERIES Rush-13,99 lei



Asta a fost tot! Dar urmeaza brosurile de sarbatori cu extra pagini si multe oferte! ;)

Ce ati mai achizitionat de la Avon?


KISS! :*

11 comentarii:

  1. Vai, oare de ce n-am fost atenta?
    Si eu voiam Super Shock-ul mov!! ;)))
    Sa le folsoesti cu placere pe toate.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Alinaluibrumarel22 octombrie 2013, 15:39

    daca as fi reprezentant, garantat ar trebui sa cumpar ceva cat de mic in fiecare campanie :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. nicoleta ciocoiu22 octombrie 2013, 20:43

    sa le folosesti cu mult spor ,mai nimic nu am mai achizitionat ,pusculita mea este goala ..

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e timpul trecut...de abia a inceput campania...mai ai timp daca vrei sa-l iei. ;)
    Pupici. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai cred ca in 8 ani de cand sunt reprezentant nu am ratat decat vreo doua campanii... :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Gabriela Fzr Militaru23 octombrie 2013, 19:36

    sa le folosesti cu placere, eu inca n-am dat comanda, abia maine o dau. nici eu nu am prea multe produse, dar cele cateva care le vreau sunt obligatorii. si pe lista mea e si creionul aqua pop :p

    RăspundețiȘtergere
  7. Mersi mult! :)
    I love Aqua Pop...e superb! ;) <3

    RăspundețiȘtergere
  8. sa le folosesti cu drag! frumoase nuantele creioanelor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mersi mult! Sunt super,intr-adevar! ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna,creioanele Supershock se intind bine pe linia apei?si rezista? Mersi

    RăspundețiȘtergere
  11. La mine se intinde destul de usor si lasa o culoare intensa pe waterline,si da,rezista destul de mult! ;)

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)