Translate

28 iunie 2014

REVIEW: GAMA APIDERMIN LEJER DE LA COMPLEX APICOL

Buna dragelor! :)

Astazi o sa va vorbesc in sfarsit despre cele patru produse primite pentru testare de la Complex Apicol. V-am aratat pe pagina de Facebook cand le-am primit si ca o fata harnicuta ce sunt m-am pus pe treaba! :)


Desigur,o sa le iau pe rand... :)

Nu o sa va scriu aici despre descrierea oficiala a produselor,tot ce doriti sa stiti gasiti pe site-ul complex-apicol.ro la sectiunea NOUTATI.

APIDERMIN LEJER-CREMA LEJERA HIDRATANTA DE ZI


Este o crema usoara,spumoasa,care intra foarte repede in piele.
Hidrateaza destul de bine,pielea ramane catifelata,dar tenul incepe sa luceasca bine la cateva ore dupa aplicare,chiar si cu pudra.
Contine SPF 15,un pic cam putin pentru vara,dar bine ca nu e inexistent. :)


Cantitatea este cea obisnuita de 50 ml si e ambalata intr-un borcanel simplu din plastic dur,netransparent. Detaliile despre produs le gasiti pe cutie. In interior are un capacel extra de protectie,tot din plastic,o idee foarte buna dupa parerea mea,pentru ca se evita imprastierea produsului peste tot. :)

APIDERMIN LEJER-CREMA LEJERA REGENERANTA DE NOAPTE


Ei bine.daca in cazul cremei de zi vorbeam de o textura usoara,spumoasa,aceasta de noapte e mai mult onctoasa,dar cremoasa in acelasi timp. Este o crema grasa,care intra mai greu in piele,trebuie un pic insistat cu masajul.
Tenul ramane catifelat,dar dimineata tenul meu luceste la greu. Se vede pe toata fata,nu doar in zona T,ceea ce ma face sa cred ca nu prea e potrivita pentru tenul meu.


Ambalajul este asemanator cremei de zi,doar ca difera eticheta. Informatiile necesare se afla de asemenea pe cutie. Cei 50 ml de crema ajung pentru mult timp,deoarece nu trebuie mult produs pentru toata fata.
De asemenea are un capac interior de protectie din plastic,pe care l-am pastrat. :)

Stiti ca v-am spus ca de vreo cateva luni nu am mai avut nici un cos pe fata nici macar in perioada nasoala...ei bine,acum mi-au aparut cativa ,ca de obicei pe barbie. Nu au fost mari,dar am preferat sa opresc folosirea cremelor si sa trec la cele dinainte.

Pentru tenul meu le-as vedea potrivite pentru iarna,nu pentru vara.Oricum am de gand sa le au mamei mele,care sunt sigura ca se va bucura,mai ales ca ea are tenul mai uscat decat mine.


APIDERMIN LEJER-LOTIUNE TONICA HIDRATANTA

Cand am primit coletul si l-am deschis am gasit umed in cutie.Am inceput sa caut disperata,gandindu-ma ca e un produs la care sigur nu mai am cum sa fac review,dar nu a fost cazul...capacul lotiunii era un pic ridicat si a curs cam de doua degete din recipient(am inceput sa masor ca bunicii... :P). Mi-a ramas suficient totusi,asa ca am inceput sa o folosesc.


Am ramas un pic socata la inceput...fata mea incepuse sa se incalzeasca si se inrosise putin,dar s-a calmat imediat.
Dupa ce s-a uscat, pielea se simtea un pic hidratata si revigorata.
Am ales sa o folosesc doar seara,pentru ca atunci mi se pare ca pielea are nevoie de o curatare mai in profunzime.


Acesta este sistemul de dozare,simplu si eficient daca o tii acasa langa celelalte cosmetice,dar nu prea cand esti in deplasare.Trebuie si putina atentie cand turnam,deoarece s-ar putea scapa mai mult produs.
Toate informatiile necesare se gasesc pe spatele recipientului.
Cantitatea de 150 ml este destul de greu de consumat...eu in aproape o luna si cu in pic curs din ea,am consumat cam jumatate...deci are ceva viata... :))


APIDERMIN LEJER-LAPTE DEMACHIANT LEJER

Am ajuns la ultimul,dar nu cel din urma,ba chiar primul in topul preferintelor din gama. Da,ati ghicit,il ador! :))


Il ador!Am mai spus-o? O s-o mai spun! :))

Este,din cate am incercat pana acum,demachiantul perfect! Curata extrem de usor machiajul ochilor si al fetei(obisnuit,ca nu folosesc chestii rezistente la apa),si cel mai important nu ma ustura ochii absolut deloc de la el.
Este cam lichid,dar totusi este un lapte demachiant. Eu il torn pe discheta si apoi aplic pe fata,dar mi-a curs de cateva ori asa. Trebuie putina atentie... :P
Pielea ramane aparent hidratata,neuleioasa,dar oricat de bine ar curata un demachiant eu ma si spal pe fata dupa.


Sistemul de dozare este asemanator cu cel al lotiunii tonice,dar aici este mai potrivit pentru ca nu curge mult produs,ci se poate controla cantitatea.
Cantitatea este de 150 ml,dar se consuma cam repede...
Toate informatiile se afla de asemenea pe spatele recipientului.


Am lasat la urma mirosul...mirosul este asemanator la toata gama...este un miros cunoscut,dar nu stiu cu ce sa-l aseman...un miros de...crema! Imi place mult acest miros,dar parca imi trezeste amintiri olfactive,si jur ca nu imi aduc aminte de unde stiu mirosul acesta! Oricum inspir cu placere de cate ori le folosesc! :)

Toata gama se gaseste pe site si preturile nu sunt deloc mari. Daca va face cu ochiul ceva,incercati! Nu veti sti niciodata daca vi se potriveste un produs cu adevarat,decat daca il folositi,pentru ca suntem atat de diferite! ;)


Ati folosit noua gama Apidermin Lejer? Ce parere aveti despre produse?
Care dintre ele va fac cu ochiul? :)


Kiss! :*



3 comentarii:

  1. Mine too ^_^ Crema de noapte mi s-a parut cea mai super dintre toate ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca si textura imi placea mai mult cea de zi,dar pacat ca mi-au aparut chestii pe barbie,altfel le foloseam in continuare. Abia astept sa citesc si parerea ta.
    Te pup cu drag. :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)