Translate

18 iulie 2014

AVON HAUL C10/2014

Buna dragelor! :)

Am inceput sa dau semne de viata...comanda la Avon mi-a sosit de sambata trecuta,dar nu am putut sa postez,pentru ca nu am avut putere nici sa tin degetele pe tastatura... :)

Am fost bolnava! Stiu,nu ati auzit de-astea pana acum de la mine! Mai am si eu cate una-alta,dar bolnava in adevaratul sens al cuvantului nu am fost! S-a lasat cu febra persistenta,durere in gat si dificultati la inghitire...nu am mai avut febra de o vesnicie...din generala! Nici macar cand am avut varsat de vant in clasa a 10-a nu am facut febra!!! :))
Da,acum sunt vesela,dar vreo doua zile abia de stateam in picioare si am fost ametita constant...
Ei bine,acum sunt pe tratament si ma simt muuult mai bine,doar o mica durere in gat ma mai deranjeaza... ;)

Deci,cu scuzele de rigoare, va prezint cu intarziere ce mi-am luat in ultima campanie de la Avon. Nu prea multe,ca de obicei!( v-am zis eu ca sunt o smart-shopperita ;) :)) )

Crema de maini Avon Care cu laptisor de matca e inca nelipsita din dulapul cu cosmetice. Nu am intalnit inca ceva care sa o poata inlocui cu succes pentru calcaie. A costat 8 lei.


Spray-ul cu orhidee de la Naturals l-am comandat campania trecuta dar nu a fost pe stoc. Asa ca l-am gasit acum in colet. Pretul a fost desigur cel de data trecuta,8 lei.


Parul meu avea nevoie urgenta de o vopsire! Asa ca mi-am luat si vopsea! Tot nuanta Extra Light Blonde,mi se pare ca mi-a deschis parul destul de bine! ;)
A costat 20 lei.


Si pentru ca am indeplinit o conditie(oau,de cand nu s-a mai intamplat!) am putut lua ceasul Spring Rose cu doar 9 lei! Nu-i asa ca e super simpatic? :)


Din nou scurt si la obiect! :)

Sunt curioasa,voi ce v-ati mai luat campania aceasta? :)

Kiss! :*

3 comentarii:

  1. Sa te bucuri de ele. :D
    Mi-ai facut si mie pofta de niste produse de la Avon. Ia sa iau eu o brosurica la purecat. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar e dragut ceasul! ;)
    Spray-urile le-as cumpara mereu! :) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersiii! :))
    Sunt curioasa daca te tenteaza ceva... :)
    Pupici multi! :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)