Translate

04 iulie 2022

C-glow de la Geek&Gorgeous

C-glow de la Geek&Gorgeous este serul cu vitamina C preferat inca de cand a apărut în Romania.


Cand l-am testat prima data l-am tinut doar pe raft, sa vad daca chiar poate sta 6 saptamani fara sa oxideze, si chiar asa a fost. Dupa 6 saptamani avea doar o culoare galbuie.
Acum sticla de 30 ml a stat doar in frigider, iar eu am transferat cate 5 ml( aproximativ) in mini-sticluta de C-glow.
In poza a doua puteti vedea cum arata C-glow dupa aproximativ 3 saptamani de stat pe raft(dupa ce a fost initial in frigider), iar în poza nr. 3 puteti vedea cum arata in sticluta din frigider după 3 luni de la deschidere.


 Perfect normal si chiar o pot folosi în continuare.
Ingredientele nu sunt multe, dar sunt importante. Contine 15% vitamina C, plus vitamina E si acid ferulic, pentru stabilizarea acesteia.

 Mie mi se pare un produs foarte reusit și il voi folosi cu drag în continuare. ❤️

Serul cu vitamina C îl gasiti pe site-ul lor oficial, pe BioBeauty Concept in farmacia Tei , Bebetei sau chiar si pe Emag . 

Are recenzie video pe YouTube de aproape 2 ani:


Ati incercat C-glow pana acum? Cum vi se pare? ☺️


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)