Translate

23 martie 2022

Legendary Lenghts Mascara by Avon- impresii testare #buzzstore

    Rimelul este un produs care nu îmi lipsește din machiajul ochilor. Fără el nu este complet, se vede ca lipsește ceva și cu el ochii sunt încadrați frumos.

    Legendary Lenghts Mascara este o nouă lansare a celor de la Avon, și promite alungire și volum.


    Are o pensulă conică din silicon, ce promite separarea și definirea genelor greu accesibile și aplicarea produsului uniform, de la rădăcină pana la vârfuri.     Formula este creată cu polimeri exclusivi de ultimă generație pentru a oferi extra lungime vârfurilor. 

    Conține 10 ml de produs și trebuie folosit în 3 luni de la data deschiderii. 


    Ce impresie mi-a lăsat? Una destul de bună. Alungește și curbează destul de frumos genele, chiar dacă la început formula e ușor cam lichidă și tinde sa lipească genele, mai ales dacă exagerez cu produsul. Ar oferi și volum, dacă aș avea mai multe gene, dar arată plăcut și așa. 
De asemenea are tendința de a lipi genele dacă aplic prea de la rădăcină, asa ca las un ușor spațiu până unde încep să aplic. Rezistă binișor la umiditate(se transferă foarte puțin sub sprânceană) și se demachiază nu prea greu, dar nici foarte ușor. 



La ochiul drept trebuie sa insist și sa aplic cu atenție, deoarece am niște gene dubioase care stau mai jos decât restul, așa că trebuie să fac în așa fel încât să ajungă cât de cât aliniate cu celelalte gene.

Astăzi m-am jucat un pic cu fardurile și mi-a rezultat un machiaj nu prea ostentativ, dar care sa se vadă. E soare, e primăvară(cică), așa că un pic de roz e tocmai perfect. ☺️


Ce am folosit pentru machiajul ochilor(vedeți poze de mai jos) :
- baza pentru farduri Mark
- paleta de farduri Pearlesque
- tuș Luxe
- creion-gel Mark, nuanța Silver Shimmer
- rimel Legendary Lenghts 
-creion de sprâncene Mark


Îl găsiți în catalogul Avon la prețul de 22,39 lei(în catalogul campaniei 4/2022).

Ce ziceți, gene dramatice sau naturale? Eu sunt undeva între. 😀

#buzzlegendarylenghtsmascara #buzzavon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)