Translate

10 martie 2022

The Good Day Cream spf25 - review

Crema de zi The Good Day Cream spf25 de la Just Feel Good Beauty am folosit-o pana la ultima picatura. E practic in cutia cu ambalaje de produse terminate. 😀




🌸In borcanelul de sticla se gasesc 50 ml de produs, iar termenul de valabilitate de la data deschiderii este de 12 luni. Este vegan si cruelty free.

💠Este un produs cu spf25 deci contine 3 filtre: octinoxate( protejeaza de razele UVB), octocrylene( UVB + UVAII), avobenzone(UVA).
Pe langa aceste filtre mai contine si ingrediente hidratante (glicerina, hialuronat de sodiu, extract din radacina de iarba rosie), cateva uleiuri(de migdale dulci, de sâmburi de struguri, de macadamia, de susan), și niacinamide, cu rol de hidratare, de calmare, de iluminare. Nu contine iritanti, desigur. ❤️



🌸Pentru ca este ambalata in borcan transparent am tinut-o în cutie tot timpul, pentru a proteja filtrele de lumina. Spf25 nu este suficient pentru mine oricum, asa ca am folosi-o strict ca si crema de fata dimineata. Textura este complet diferita de cea e cremei de noapte. Daca aceea era densa si onctuoasa, aceasta este lejera, mai fluida. Intra repede in piele si hidrateaza foarte bine inainte de spf. Am folosit-o în perioada aceasta mai rece, desigur. Cand se va mai incalzi(curand sper), voi renunta la crema inainte de spf. 
Pentru ca are octocrylene, nu am putut sa o folosesc în jurul ochilor. Am incercat, am plans, am renuntat. 😄




The Good Day Cream spf25 o gasiti pe site-ul feelgood-beauty.com sau pe Biobeauty

Ati incercat aceasta crema? Cum vi s-a parut? Folositi crema hidratanta inainte de spf? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)