Translate

19 martie 2022

Soocas: capete periuta sonica, stick-uri cu ata dentara

    Acum cateva saptamani v-am aratat(si vorbit, pe Instagram) intr-un video despre periutele sonice Soocas.

    M-am gandit sa vin cu un mic update si sa va dau cateva informatii si despre capetele de schimb, cat si despre stick-urile cu ata dentara Soocas.


    Capetele de schimb sunt destul de diferite fata de capetele initiale ale periutelor. Acestea au perii mai lungi si grupati altfel. Ca duritate as zice ca sunt intre soft si medium.


    Vin ambalate cate 2, in cutie de carton, dar si vidate în ambalaj de plastic, in interior. Au un capac de protectie, foarte bun daca nu vreti sa tineti periuta "în picioare" sau pentru călătorie, sau puteti face ca mine si sa scrieti numele cui ii apartine pe capac, pentru ca nu au nimic care sa le diferentieze. 😀


    Sunt ok si pentru copii, desi initial as fi zis ca ar putea fi cam dure. Curata bine fara sa agreseze gingia.

    Dupa cum vedeti, mi-am facut stoc de capete. Mi-a sosit comanda ieri, am folosit și codul Andreei( @beautywithafakediva) SOLE1922 pentru extra reducere, si am ales transportul gratuit la plata cu cardul.     Le gasiti aici. 😉


    Si un mic update despre periute : folosite la primul nivel(copiii il folosesc pe acesta) bateria tine mai mult decat daca sunt folosite la al doilea(pe care il folosesc eu). Periuta mea o incarc la o luna, cealalta tine cel putin o saptamana in plus, chiar daca e folosita la dublu.
    Le gasiti aici: varianta roz si varianta albastră

    Stick-urile cu ata dentara Soocas sunt foarte bune pentru curatat spatii interdentare aproape inexistente, cum am eu(am dintii/ maselele destul de apropiate). Au o ata subtire dar rezistenta, iar la capatul celalalt au un carlig subtire ce poate scoate resturile evidente de pe langa gingie, de exemplu. Cutia contine 50 de bucati si din cand in cand le puteti gasi la promotii foarte bune pe Sole. Ce nu imi place e ca nu are nici un fel de instructiuni sau detalii in engleza macar, totul e scris în chineza. Te prinzi ce si cum face, inevitabil, dar era bine sa fi avut traducere(pe cutiile capetelor de periuta scrie in engleza). 🙂
    Le gasiti aici


    Ati incercat periuta sonica Soocas? Ce folositi pentru curatarea spatiilor interdentare? ☺️


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)